Εργαζόμενοι στο Ναυπηγείο Σκαραμαγκά έγραψαν αυτή την επιστολή με αφορμή τις "αυτοδιοικητικές" εκλογές της 7ης Νοεμβρίου και την υποψηφιότητα του Γιάννη Μίχα στο Δήμο Πειραιά (με την στήριξη του ΠΑΣΟΚ), ζητώντας να πληρωθούν τα δεδουλευμένα 7 μηνών που τους χρωστούν και να μην βρεθούν στο δρόμο επειδή κλείνει ο τομέας τροχαίο υλικού.
Την ώρα μάλιστα που στον ΟΣΕ (βαγόνια του οποίου κατασκευάζονται στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά) η κυβέρνηση ετοιμάζει την κεντρική της επίθεση στις ΔΕΚΟ (με αιχμή τη δημόσια συγκοινωνία, ιδιωτικοποιήσεις, απολύσεις, διάλυση συλλογικών συμβάσεων)
και τους εργαζόμενους του ΟΣΕ να κατεβαίνουν σε επαναλαμβανόμενες 24 απεργίες -και μάλιστα μέσα σε προεκλογική περίοδο.
Να θυμίσουμε ότι ο Γ. Μίχας ήταν παλαιότερα πρόεδρος του σωματείου "Τρίαινα" στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και μετέπειτα πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Πειραιά, πριν κατευθυνθεί στη Νομαρχία Πειραιά και τώρα υποψήφιος για το Δήμο Πειραιά. Αλλά δεν λέει κουβέντα για το ξεπούλημα του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά και τις επιθέσεις που δέχονται οι εργαζόμενοι εκεί...
Σημειώνεται ότι η τελευταία αλλαγή στη μετοχική σύνθεση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά που έγινε από την κυβέρνηση Παπανδρέου οδηγεί σε άμεση συρρίκνωση του κλάδου και την μη διασφάλιση των εργαζομένων στο χώρο προωθώντας τη μοιρασιά 10 δισ. ευρώ μέχρι το 2025
ανάμεσα στις πολυεθνικές «Thyssen», ADM.
Την ώρα μάλιστα που στον ΟΣΕ (βαγόνια του οποίου κατασκευάζονται στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά) η κυβέρνηση ετοιμάζει την κεντρική της επίθεση στις ΔΕΚΟ (με αιχμή τη δημόσια συγκοινωνία, ιδιωτικοποιήσεις, απολύσεις, διάλυση συλλογικών συμβάσεων)
και τους εργαζόμενους του ΟΣΕ να κατεβαίνουν σε επαναλαμβανόμενες 24 απεργίες -και μάλιστα μέσα σε προεκλογική περίοδο.
Να θυμίσουμε ότι ο Γ. Μίχας ήταν παλαιότερα πρόεδρος του σωματείου "Τρίαινα" στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και μετέπειτα πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Πειραιά, πριν κατευθυνθεί στη Νομαρχία Πειραιά και τώρα υποψήφιος για το Δήμο Πειραιά. Αλλά δεν λέει κουβέντα για το ξεπούλημα του Ναυπηγείου Σκαραμαγκά και τις επιθέσεις που δέχονται οι εργαζόμενοι εκεί...
Σημειώνεται ότι η τελευταία αλλαγή στη μετοχική σύνθεση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά που έγινε από την κυβέρνηση Παπανδρέου οδηγεί σε άμεση συρρίκνωση του κλάδου και την μη διασφάλιση των εργαζομένων στο χώρο προωθώντας τη μοιρασιά 10 δισ. ευρώ μέχρι το 2025
ανάμεσα στις πολυεθνικές «Thyssen», ADM.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου